Παραγγελία / Αποστολή & Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι χχχχχχ. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Αποστολή & Παράδοση Προϊόντων

Κάθε παραγγελία επεξεργάζεται από το printernet.gr κατά μέσο όρο σε:

– 48 εργάσιμες ώρες για φωτογραφικές εκτυπώσεις

– 72 εργάσιμες ώρες για άλλα προϊόντα (T-shirts, mouse pads, κούπες κ.α.π.)

Τα προϊόντα αποστέλλονται στην ταχυδρομική διεύθυνση που έχει επιλέξει ο πελάτης (η διεύθυνση αποστολής περιγράφεται επίσης στο eMail επιβεβαίωσης της παραγγελίας). Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, λόγω λανθασμένης διεύθυνσης επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Την αποστολή των παραγγελιών, την αναλαμβάνει εταιρία courier με τους ακόλουθους χρόνους αποστολής:

– 48 εργάσιμες ώρες για αποστολή εντός Ελλάδος.

– 3 με 4 ημέρες για αποστολή σε ευρωπαϊκή χώρα.

– 4 με 6 ημέρες για αποστολές ανά τον κόσμο.

Η παραγγελία αποστέλλεται από την εταιρία courier στον χώρο που επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιος για να παραλάβει την παραγγελία, ο πελάτης ενημερώνεται μέσω σημειώματος για να παραλάβει την παραγγελία από το κοντινότερο γραφείο εξυπηρέτησης της εταιρίας courier εντός 2 εβδομάδων.

Ο χρόνος επεξεργασίας και αποστολής που περιγράφονται, αντιστοιχούν στον μέσο προβλεπόμενο χρόνο που έχει παρατηρηθεί. Πιθανή απόκλιση από το περιγραφόμενο χρονοδιάγραμμα σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης ή αποζημίωσης από τον πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος επεξεργασίας και αποστολής δεν ξεπερνά τις 30 ημέρες από την επομένη της παραγγελίας ή της πληρωμής από τον πελάτη. Μετά το πέρας των 30 ημερών, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία. Το ποσό της πληρωμής επιστρέφεται άμεσα στον πελάτη χωρίς καμία άλλη αποζημίωση.

Παραλαβή προϊόντων

Ο πελάτης πρέπει να επιβεβαιώσει, παρουσία του υπαλλήλου της εταιρίας courier, την κατάσταση του πακέτου με την παραγγελία του. Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει οποιαδήποτε αμφιβολία για την κατάσταση του πακέτου με την παραγγελία του, οφείλει να αρνηθεί την παραλαβή αυτού  την ίδια  στιγμή και συγχρόνως να αποστείλει άμεσα, ενημερωτικό email στο info@printernet.gr.

Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν παραληφθεί στον προβλεπόμενο χρόνο, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει με eMail στο info@printernet.gr, ώστε το printernet.gr να αναζητήσει το πακέτο παραγγελίας μέσω της εταιρίας courier.

Η αναζήτηση μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 21 ημέρες. Εάν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα το πακέτο βρεθεί, θα αποσταλεί άμεσα στον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση και μετά το πέρας των 21 ημερών, το printernet.gr θα ετοιμάσει ένα νέο πακέτο και το αποστείλει άμεσα με δικά του έξοδα στον παραλήπτη.

Έξοδα Αποστολής

Για παραγγελίες άνω των … € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες κάτω των … € το κόστος μεταφοράς εμφανίζεται στο καλάθι των αγορών σας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. Σε κάθε περίπτωση η START O.E. δεν ευθύνεται για λόγους που ανάγονται στο πρόσωπο του μεταφορέα.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της START O.E. σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του, η οποία όμως αποδεδειγμένα υπήρχε κατά το χρόνο παράδοσης του προϊόντος. Μετά την παράδοση του προϊόντος ή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Η START O.E. ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό της αγοράς ήτοι την απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν  και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της START O.E.. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα 2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 14 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί 3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε εντός 24 ωρών από την ηλεκτρονική παραγγελία στο τηλέφωνο της επικοινωνίας της εταιρείας μας που αναγράφεται στο δικτυακό μας τόπο ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομίου (email) στην διεύθυνση info@printernet.gr και συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή αυτής. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο ίδιο νούμερο επικοινωνίας  ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.